УПРАВЛІННЯМ ПРОВЕДЕНО ЧЕРГОВУ ПЕРЕВІРКУ ДОТРИМАННЯ КАРАНТИННИХ ВИМОГ НА ТРАНСПОРТІ ТА ОБГОВОРЕННЯ ОРГАНІЗАЦІЇ ПЕРЕВЕЗЕНЬ ПАСАЖИРІВ В РАЙОНАХ ТА ОТГ

18-19 листопада 2020 року на виконання доручення Першого заступника голови облдержадміністрації – керівника робіт з ліквідації наслідків медико-біологічної надзвичайної ситуації природного характеру державного рівня пов’язаної із поширенням коронавірусної хвороби СOVID-19 на території Полтавської області проведено спільну комплексну перевірку транспортних засобів під час їх випуску з матеріально-технічних баз та дотримання протиепідемічних заходів на автостанції, залізничній станції та автобусних зупинках у м. Глобине, смт. Шишаки та смт. Диканька.

До спільної перевірки долучилися представники обласної робочої групи, районних та міських робочих груп, зокрема представники Управління інфраструктури та цифрової трансформації облдержадміністрації, Управління Укртрансбезпеки у Полтавській області, місцевих підрозділів Держпродспоживслужби, Національної поліції, Глобинської, Шишацької та Диканської райдержадміністрації.

Перевірку здійснено на комунальному підприємстві «Глобинське» Глобинської міської ради, автостанції «Глобине», комунальному підприємстві «Техкомунбуд» Шишацької об’єднаної територіальної громади.

Під час перевірки основна увага приділялася дотриманню автомобільними перевізниками рекомендацій щодо організації протиепідемічних заходів при наданні послуг з перевезення пасажирів на період карантину у зв’язку з поширенням коронавірусної хвороби (СOVID-19) та дотримання договірних умов, зокрема наявності необхідних документів на обслуговування маршрутів.

Разом з тим, за ініціативи Управління інфраструктури та цифрової трансформації облдержадміністрації в Глобинській, Шишацькій, Диканській райдержадміністрації спільно з ОТГ проведено наради за участі автомобільних перевізників, у ході якої обговорено питання організації перевезень пасажирів автомобільним транспортом у районах, нові законодавчі зміни та питання функціонування автостанцій у м. Глобине, смт. Шишаки та смт. Диканька.